söndag 5 april 2009

Ellinors skissutmaning nr 2

Här kommer utmaning nr 2.

Utmaningen gäller en vecka framåt och en liten present skickas till det kort jag tycker är finast. Utmaningen blir en tävling då fler än 10 st deltar.

I min första utmaning deltog tre pysseltjejer Carina, Carola och Benitas mamma. Så kul att ni ville vara med! Jag vet att det finns fler där ute i bloggvärlden som ville delta, men som inte fick dygnets 24 timmar att räcka till.

Så är ser veckans skiss ut:

Använd din fantasi och gör ett kort utifrån denna skiss!

Use your fantasi and make a card based on this sketch!

När ditt kort är färdigt lägger du ut en bild på det på din blogg och skriver en kommentar i detta inlägg, samt länkar till detta inlägg i din blogg!

When your card is ready, add a picture of it on your blog and write a comment in this post, and links to this post to your blog!

Slutdatum för utmaningen är 13 april!

Deadline for the challenge is April 13!

Här är utmaningens första bidrag! Tack Linda!


Här är utmaningens andra bidrag! Tack Carina!


Och nu till utmaningens sista bidrag! Tack Bollebygdsbo!


Ha fortsatt bra dag!
Kram

11 kommentarer:

  1. Da har jeg prøvd meg på skissen du laget Ellinor :o)

    Her er resultatet

    SvaraRadera
  2. Hei
    Du kan få lov å legge ut kortet i bloggen din og linke til meg som du spurte om :o)

    SvaraRadera
  3. Hei.
    Da har jeg laget et kort etter skisse nr 1 som jeg ble utfordret til.
    Beklager at det tok litt tid, men nå er det gjort.
    Kortet ligger inne på bloggen min.
    Ha en fortsatt flott påske :o)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ser att du ger ut fler skisser,jätteroligt!
    Skall se om jag hinner delta....hoppas!

    En Glad Påsk vill jag önska dig!

    SvaraRadera
  5. Hej,Ellinor!
    Hoppas på en fortsatt trevlig Påsk!
    Nu har jag gjort klart till din skissutmaning.Ligger uppe i min blogg.....tänk att jag hann??!


    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej,igen!
    Om du vill kan du jätte gärna försöka dig på min skiss!



    Ha,det gott!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Skissen finns lite längre ner.Efter min påskkyckling.

    SvaraRadera
  8. Nu har jag knåpat ihop ett litet kort efter din skiss. Kul.

    Hälsningar från Bollebygdsbo

    http://kreativitetsbloggen.blogspot.com/2009/04/skissutmaning.html

    SvaraRadera
  9. Bidraget från Hanna är ju så sött. *ler*

    SvaraRadera
  10. Naturligtvis kan du lägga ut den - om du vill.
    Hälsar Bollebygdsbo
    http://kreativitetsbloggen.blogspot.com

    SvaraRadera

Bloggintresserade