tisdag 14 april 2009

Ellinors skissutmaning nr 3

Här kommer utmaning nr 3. Denna gång ger jag er två veckor att knepa och knåpa, så kanske det blir tio utmanare.

Utmaningen blir nämligen en tävling då fler än 10 st deltar. Jag skickar en liten present till det kort jag tycker är finast/bäst/sötast/coolast.

I min första utmaning deltog tre pysseltjejer Carina, Carola och Benitas mamma. I min andra utmaning deltog också denna gång Carina, men även två nya utmanare: Linda och Bollebygdsbo. Tack för att ni var med!

Nu till veckans skiss, som verkligen blir en utmaning:

På torsdag avslöjas det eventuella priset till vinnaren i utmaning nr 3.

Låt fantasin flöda fritt!

När ditt kort är färdigt lägger du ut en bild på det på din blogg och skriver en kommentar i detta inlägg, samt länkar till detta inlägg i din blogg! Jag kommer sedan att lägga ut bilden på ditt kort i min blogg och länka till dig (om du inte vill att din bild publiceras i min blogg, så skriv det i inlägget).

Slutdatum för utmaningen är måndagen den 27 april!

Belindas mammas kort

1 kommentar:

Bloggintresserade